Intr-o lume digitala in continua expansiune, optiunile de cumparaturi online sunt la indemana tuturor. In cautarea unei experiente de cumparaturi placute si convenabile, tot mai multi consumatori se orienteaza catre platforme online care le ofera acces la o gama variata de produse de inalta calitate si servicii fiabile. Peny, un nume recunoscut in peisajul cumparaturilor online, se remarca prin gama sa diversificata si serviciile excelente pe care le ofera clientilor sai.
Numar de telefon asistenta clienti Peny
- Suna la numarul de telefon 0800 110 111. Ei sunt disponibili de luni pana sambata, in intervalul 8:00 – 21:00 (cu exceptia sarbatorilor legale si a zilelor de duminica).
Email Peny
- Poti sa le scrii la adresa de e-mail [email protected].
Chat Live
Daca doriti o modalitate mai rapida si mai convenabila de a intra in contact, Penny Market va pune la dispozitie serviciul de chat live. Acesta este accesibil direct de pe site-ul oficial si va conecteaza instantaneu cu unul dintre reprezentantii Peny. Chatul live este disponibil in aceleasi intervale orare ca si suportul telefonic.
Sediul oficial Peny
- REWE Romania SRL
- Str. Busteni nr. 7, Stefanestii de Jos 077175, Jud. Ilfov
- C.U.I.: RO13348610
- Nr.Reg.Com.: J23 / 886 / 2005
- Capital Social: 38.656.600
Contact retele sociale Peny
- Facebook: https://www.facebook.com/penny.ro
- YouTube: https://www.youtube.com/pennymarketromania
- Instagram: https://www.instagram.com/pennyromania/
Program Peny
- Luni – Duminica: 07:00 – 22:00
Deranjamente si reclamatii Peny
- Completeaza formularul de contact https://www.penny.ro/contact, iar ei vor reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp.
- Suna la numarul de telefon 0800 110 111. Ei sunt disponibili de luni pana sambata, in intervalul 8:00 – 21:00 (cu exceptia sarbatorilor legale si a zilelor de duminica).
- Poti sa le scrii la adresa de e-mail [email protected].
Livrare Peny
Daca doresti sa beneficiezi de livrare la domiciliu pentru produsele PENNY, ai cateva optiuni disponibile:
- Lyvra: Penny a lansat serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu prin platforma Lyvra. Clientii pot face cumparaturi de pe website-ul Lyvra, iar timpul estimat pentru livrarea acestora la domiciliu este de aproximativ trei ore. Plata se poate efectua fie cash, fie cu cardul la livrare, iar costul transportului este de 19,99 lei.
- WhatsApp: De asemenea, poti sa te abonezi gratuit la pliantul PENNY pe WhatsApp pentru a fi la curent cu ofertele si promotiile disponibile. Economisim bani, nu dragoste!
Platforma Lyra
Lyvra este platforma de comenzi online cu livrare la domiciliu lansata de PENNY. Acest serviciu a fost introdus pentru prima data in august 2020 si este disponibil pentru clientii PENNY din Bucuresti si Ilfov1. Iata cateva detalii importante despre Lyvra:
- Produse Disponibile: Pe platforma Lyvra, clientii pot comanda peste 1.400 de produse, inclusiv marci proprii si promotiile aferente.
- Orar si Timp de Livrare: Livrarile se efectueaza de luni pana sambata, intre orele 12:00 – 20:00. Timpul estimat pentru livrarea produselor la domiciliu este de cel mult 3 ore, iar clientii pot alege si un interval orar preferat.
- Optiuni de Plata: Plata se poate efectua fie cash, fie cu cardul la livrare. Costul transportului este de 19,99 lei.
Peny Card
Avantajele unui cont digital includ:
- Actualizarea datelor personale direct in aplicatie.
- Scanarea rapida a cardului la casa pentru a profita de oferte.
- Reduceri saptamanale si o reducere speciala de 10% de ziua ta, in fiecare an.
Card Fizic PENNY:
Daca ai deja un card fizic PENNY, poti sa il conectezi la contul digita:
- Acceseaza sectiunea corespunzatoare din aplicatie.
- Datele cardului tau fizic vor fi automat transferate contului tau digital.
- Ulterior, il poti folosi fara probleme la cumparaturi, ca si pana acum.
Promotii Peny
- Oferte Speciale
- Promotii Saptamanale
- Reduceri la Produse
- Pachete Promotionale
- Cupoane Promotionale
Retur produse Peny
Daca doriti sa returnati produse la Penny, iata cateva informatii utile:
Termen de Retur
- Consumatorii au dreptul sa returneze produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fara a fi nevoiti sa furnizeze un motiv sau sa suporte costuri suplimentare, cu exceptia costurilor directe de returnare a produselor.
Rambursarea Sumelor
- Penny Market trebuie sa returneze integral toate sumele primite de la consumator, inclusiv cheltuielile de livrare, fara intarzieri nejustificate si in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea notificarii consumatorului privind decizia de retragere din contract.
Anulare comanda Penny Market
- Verificati Statusul Comenzii: Accesati contul dvs. pe site-ul Penny Market si verificati statusul comenzii. Daca comanda a fost deja procesata sau expediata, trebui sa contactati Serviciul Clienti Penny Market cat mai curand posibil.
- Contactati Serviciul Clienti: Daca comanda dvs. a fost deja procesata sau expediata, trebuie sa contactati Serviciul Clienti Penny Market cat mai curand posibil. Puteti sa ii sunati la numarul de telefon 0800 110 111 sau sa trimiteti un e-mail la adresa [email protected].
- Notificati in Scris: Trimiteti o notificare scrisa catre Penny Market in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Acest lucru este necesar pentru a va exercita dreptul de retragere conform legilor din Uniunea Europeana.
- Asteptati Confirmarea: Dupa ce ati notificat in scris, asteptati confirmarea din partea Penny Market privind anularea comenzii.
Intrebari frecvente despre Peny
Care sunt modalitatile mele de contact pentru a intra in legatura cu Penny Market?
- Telefon: Pentru asistenta directa, poti suna la numarul de telefon al centrului de relatii cu clientii Penny Market: 0800 00 57 59.
- Chat live: Penny Market ofera si un serviciu de chat live disponibil pe site-ul lor oficial, care iti permite sa discuti direct cu un reprezentant al serviciului clienti.
- E-mail: Poti trimite intrebarile tale sau feedback-ul la adresa de e-mail a Penny Market: [email protected].
Care sunt politica si procedurile de returnare a produselor achizitionate de la Penny Market?
- Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, conform legislatiei in vigoare.
- Produsele trebuie sa fie in stare perfecta, in ambalajul original si sa nu prezinte semne de folosire.
- Pentru a returna un produs, este necesar sa completezi un formular de retur disponibil pe site-ul Penny Market sau sa contactezi serviciul clienti pentru asistenta.
Ce ore de functionare are Penny Market si cand sunt cele mai aglomerate perioade ale zilei?
Orele de functionare ale magazinelor Penny Market pot varia in functie de locatie, insa in general ele sunt deschise in intervalul 07:00 – 22:00, de luni pana duminica. Cele mai aglomerate perioade ale zilei pot fi in jurul pranzului si dupa-amiaza, dar acest lucru poate varia in functie de locatie si de ziua saptamanii.