Electrica S.A. este una dintre cele mai importante companii din Romania in domeniul distributiei si furnizarii de energie electrica. Cu o istorie solida si o prezenta extinsa in intreaga tara, Electrica deserveste milioane de clienti, oferind servicii esentiale pentru alimentarea cu energie electrica si gaze naturale. Pentru clientii care doresc sa ia legatura cu compania, sa faca sesizari sau sa solicite informatii despre servicii, contracte si facturi, este important sa cunoasca toate datele de contact actualizate, usor accesibile si adaptate nevoilor lor.
Date de contact Electrica S.A.
Electrica S.A. pune la dispozitia clientilor sai mai multe canale de comunicare pentru a oferi suport in legatura cu facturile, contractele, sesizarile sau orice alte informatii legate de serviciile oferite. Indiferent daca esti client casnic, investitor sau partener, poti contacta Electrica prin telefon, email, fax sau direct la sediu.
Telefon
Call Center (tarif normal): 0244 406 006
Tel Verde (apel gratuit): 0800 800 048
Sediu central: 021.208.59.99
Investitori: +40 21 208 5035 / +40 731 796 111
Fax general: 021.208.59.98
E-mail
General: [email protected]
Investitori: [email protected]
Website: www.electrica.ro
Deranjamente si reclamatii Electrica S.A.
Pentru a semnala o intrerupere in alimentarea cu energie electrica sau pentru alte deranjamente, clientii pot apela gratuit unul dintre numerele TEL VERDE, in functie de zona in care se afla.
Transilvania Sud: 0800 500 929
Transilvania Nord: 0800 400 929
Muntenia Nord: 0800 500 205.
Fiecare judet are alocat si un numar cu prefix local urmat de 929, care poate fi apelat cu tarif normal.
Reclamatiile pot fi transmise si prin email la adresa [email protected] sau prin fax la numarul 021.208.59.98.
Sedii Electrica S.A. din tara
Electrica S.A. opereaza la nivel national prin mai multe sedii si filiale specializate, fiecare avand un rol important in distributia, furnizarea si intretinerea infrastructurii energetice din Romania. Pentru a lua legatura cu reprezentantii companiei in functie de nevoile tale – fie ca este vorba despre furnizare, deranjamente, consultanta sau servicii de mentenanta – poti contacta direct sediul corespunzator.
Electrica S.A.
Str. Grigore Alexandrescu nr. 9, Sector 1, Bucuresti
Telefon: 021.208.59.99
Fax: 021.208.59.98
E-mail: [email protected]
Electrica Furnizare
Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti
Telefon (Call Center): 0244 406 006
Fax: 0371 608 070
E-mail: [email protected] / [email protected]
Distributie Energie Electrica Romania S.A. (DEER)
Str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca
Telefon: 0264 205069
Fax: 0264 205998
E-mail: [email protected]
Electrica Serv – Filiala de Intretinere si Servicii Energetice
Sos. Stefan Cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti
Adresa corespondenta: Str. Negoiu nr. 12, sector 3, Bucuresti
Telefon: 0372 050 002
Fax: 021 306 5004
E-mail: [email protected]
Servicii oferite
Electrica S.A. furnizeaza servicii complete in domeniul energiei electrice, adresandu-se atat consumatorilor casnici, cat si celor industriali. Printre serviciile oferite se numara furnizarea si distributia de energie electrica si gaze naturale, intretinerea retelelor, interventii tehnice si servicii de consultanta energetica. Compania se implica si in relatia cu investitorii prin comunicarea transparenta a rezultatelor financiare, participarea la conferinte si publicarea de rapoarte strategice. De asemenea, Electrica faciliteaza plata facturilor online, direct din contul clientului.
Aplicatia mobila Electrica S.A. – MyElectrica
Pentru clientii care prefera accesul digital, aplicatia MyElectrica reprezinta un instrument modern si usor de folosit. Disponibila gratuit in AppStore si Google Play, aplicatia permite transmiterea indexului, plata facturilor online, vizualizarea istoricului de plati si al consumului, dar si localizarea celor mai apropiate puncte de relatii cu clientii. MyElectrica este compatibila cu dispozitivele iOS si Android si ofera un sistem de autentificare simplu, fie prin cont deja existent, fie prin crearea unuia nou, folosind datele din factura de energie.
Pentru probleme sau sugestii privind aplicatia, utilizatorii pot scrie la [email protected], mentionand detalii despre dispozitiv si datele de contact.
Intrebari frecvente
Care este numarul de telefon pentru relatii cu clientii Electrica S.A.?
Clientii pot apela Call Center-ul Electrica la numarul 0244 406 006 (numar cu tarif normal) sau TEL VERDE 0800 800 048 (apel gratuit).
Unde pot trimite o sesizare sau o reclamatie catre Electrica S.A.?
Reclamatia se poate trimite prin email la adresa [email protected] sau prin fax la numarul 021.208.59.98.
Cum pot semnala o intrerupere in alimentarea cu energie electrica?
In functie de zona, clientii pot apela:
0800 500 929 pentru Transilvania Sud
0800 400 929 pentru Transilvania Nord
0800 500 205 pentru Muntenia Nord
Alternativ, se poate apela numarul cu tarif normal format din prefixul judetului urmat de 929.
Care este adresa sediului central Electrica S.A.?
Sediul central se afla in Bucuresti, pe Strada Grigore Alexandrescu nr. 9, Sector 1, cod 010621.
Exista o adresa de email pentru relatia cu investitorii?
Da, investitorii pot trimite intrebari la adresa [email protected].
Cum pot contacta direct Electrica Furnizare?
Electrica Furnizare poate fi contactata la numarul 0244 406 006, prin fax la 0371 608 070 sau pe email la [email protected] si [email protected].
Care este numarul de telefon pentru DEER – Distributie Energie Electrica Romania?
Numarul de telefon este 0264 205069, iar adresa de email este [email protected].
Exista o aplicatie mobila Electrica pentru clienti?
Da, aplicatia se numeste MyElectrica si este disponibila gratuit in AppStore si Google Play. Ofera acces la facturi, plati online, index, consum si comunicare directa cu compania.
Cum pot lua legatura cu Electrica Serv pentru servicii energetice?
Electrica Serv poate fi contactata la 0372 050 002, prin fax la 021 306 5004 sau pe email la [email protected].
Ce trebuie sa fac daca doresc sa fiu informat cu privire la rapoartele si noutatile Electrica?
Trimite o solicitare la adresa [email protected] pentru a fi adaugat in lista de distributie pentru investitori si informari oficiale.
Prezenta pe social media
Electrica S.A. este activa pe mai multe platforme de social media, mentinand un canal de comunicare deschis cu publicul sau. Pagina oficiala de Facebook este un spatiu unde sunt distribuite informatii utile, noutati si campanii de informare. Pe LinkedIn, compania promoveaza carierele si initiativele sale in sectorul energetic. Canalul oficial de YouTube este dedicat materialelor video despre activitatea companiei, tutoriale si informari vizuale pentru clienti si parteneri.
Electrica S.A. ramane un partener de incredere pentru milioane de romani, oferind nu doar servicii esentiale de distributie si furnizare a energiei, ci si canale de comunicare eficiente si adaptate nevoilor clientilor. Fie ca este vorba despre facturi, deranjamente, contracte sau solicitari tehnice, compania pune la dispozitie multiple modalitati de contact – telefonic, online sau prin aplicatia mobila MyElectrica – pentru a raspunde prompt si profesionist oricarei cerinte. Prin prezenta sa nationala si implicarea constanta in modernizarea serviciilor, Electrica continua sa ofere suportul necesar intr-un domeniu vital pentru fiecare consumator.
Leave a Reply