Digi RCS-RDS telefon suport tehnic si asistenta deranjamente

RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania, oferind internet de mare viteza, televiziune digitala, telefonie fixa si mobila, precum si solutii de energie. Cu o acoperire extinsa la nivel national, compania pune la dispozitia clientilor sai multiple metode de contact pentru asistenta tehnica, suport comercial si solutionarea reclamatiilor. Indiferent daca esti un client nou sau existent, este important sa ai la indemana datele de contact corecte pentru a primi sprijin rapid si eficient.

Date de contact RCS & RDS

RCS & RDS ofera mai multe metode de contact pentru suportul clientilor, in functie de tipul serviciilor solicitate.

Contact telefonic persoane fizice

Informatii comerciale clienti noi: 031.400.4600
Informatii comerciale clienti existenti: 031.400.4401
Asistenta tehnica Digi, Digi Tel, Digi TV Cablu: 031.400.4414
Asistenta tehnica Digi TV Satelit: 031.400.4000
Asistenta tehnica Digi Mobil, Digi Net Mobil: 031.400.7777
Numar scurt din reteaua Digi Mobil: *777

Contact pentru persoane juridice

Informatii comerciale clienti noi si existenti: 031.400.6500
Asistenta tehnica Digi Net, Digi Tel, Digi TV Cablu/Satelit, Digi Mobil: 031.400.6500
Numar scurt din reteaua Digi Mobil: *500
Digi Mobil Italia: 031.407.40.77
Digi Mobil Spania: 031.400.64.22

E-mail si formular de contact

Suport clienti: [email protected]
Servicii digitale: [email protected]
Formular online de contact :www.digi.ro/asistenta/contact

Adresa postala

Bucuresti, sector 5, Str. Dr. Staicovici nr. 75, Cladirea Forum 2000, Serviciul Relatii Clienti.

Program de lucru

Pentru interactiunea directa cu un reprezentant RCS & RDS, programul de lucru este urmatorul.

Acces direct in punctele de prezenta
Luni: 09:00 – 18:00
Marti: 09:00 – 18:00
Miercuri: 09:00 – 18:00
Joi: 09:00 – 18:00
Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata – Duminica: Indisponibil

Solutionarea reclamatiilor telefonic
Serviciu disponibil 24/7.

Sedii din tara

RCS & RDS are numeroase puncte de prezenta la nivel national, unde clientii pot obtine informatii despre servicii, pot depune reclamatii sau solicita suport tehnic.

Bucuresti

Sector 1  

Str. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu, nr. 33-35, bl. 20E, ap. 20
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00
Vanzari: L-V 09:00-18:00
Rezilieri: L-V 09:00-18:00
Rezilieri contracte: L-V 09:00-18:00

Sector 2  

Sos. Colentina, Nr. 81, Bl. 84I, Sc. 4
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-19:00
Vanzari: L-V 09:00-19:00

Sector 3 

Calea Vitan, Nr. 23D
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-19:00, S 09:00-13:00
Vanzari: L-V 09:00-19:00, S 09:00-13:00

Sector 4 

Sos. Berceni, Nr. 25-27
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-19:00, S 09:00-13:00
Vanzari: L-V 09:00-19:00, S 09:00-13:00

Sector 5

Calea Rahovei, Nr. 305, Bl. 52
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-19:00
Vanzari: L-V 09:00-19:00

Sector 6 

Calea Crangasi, Nr. 13, Bl. 11
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-19:00
Vanzari: L-V 09:00-19:00
Rezilieri contracte: L-V 09:00-19:00

Bacau 

Strada Energiei nr. 25, bl. 25, sc. 1
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00
Vanzari: L-V 09:00-18:00
Rezilieri contracte: L-V 09:00-18:00

Brasov 

Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 11, bl. 320, sc. A
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00
Vanzari: L-V 09:00-18:00
Reziliere contracte: L-V 09:00-18:00

Cluj

Str. Aurel Vlaicu, Nr. 11, Bl. V1
Program de lucru
Incasari: L-V 08:30-16:30
Vanzari: L-V 08:30-16:30
Rezilieri contracte: L-V 08:30-16:30
Business: L-V 08:30-16:30

Constanta

Bulevard 1 Decembrie 1918 nr. 37, bl. L21, sc. 1
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00
Vanzari: L-V 09:00-18:00
Rezilieri contracte: L-V 09:00-18:00

Iasi

Bd. Alexandru cel Bun, Nr. 26, bl. H5
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00
Vanzari: L-V 09:00-18:00
Rezilieri contracte: L-V 09:00-18:00
Program service: L-V 09:00-18:00

Mures

Piata Teatrului, Nr. 10
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00
Vanzari: L-V 09:00-18:00
Reziliere contracte: L-V 09:00-18:00

Sibiu

Str. Nicolae Balcescu, Nr. 34
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00
Vanzari: L-V 09:00-18:00
Reziliere contracte: L-V 09:00-18:00
Business: L-V 09:00-18:00

Timisoara 

Bd. 1 Decembrie 1918, Nr. 62
Program de lucru
Incasari: L-V 09:00-18:00 (pauza de masa 13:00-14:00)
Vanzari: L-V 09:00-18:00 (pauza de masa 13:00-14:00)
Rezilieri contracte: L-V 09:00-18:00 (pauza de masa 13:00-14:00)

Deranjamente si reclamatii

In cazul unor deranjamente sau nemultumiri legate de serviciile RCS & RDS, clientii pot depune reclamatii telefonic, online, prin e-mail sau direct in punctele de prezenta. Detalii suplimentare pot fi obtinute la adresele mentionate.

Telefonic
*777 sau 031.400.4600

Online
Prin completarea formularului de pe site-ul oficial.

E-mail
[email protected]

Acces direct
In punctele de prezenta RCS & RDS, in timpul programului de lucru.

Prin posta
Bucuresti, sector 5, Str. Dr. Staicovici nr. 75, Cladirea Forum 2000, Serviciul Relatii Clienti.

Reclamatia trebuie depusa in termen de 30 de zile de la constatarea problemei, iar solutionarea acesteia se face, de regula, in maxim 30 de zile. In cazuri complexe, termenul poate fi extins pana la 90 de zile.

Servicii oferite

RCS & RDS ofera o gama variata de servicii, inclusiv internet de mare viteza, televiziune digitala si satelit, telefonie fixa si mobila, precum si solutii de energie si stocare in cloud. Compania pune la dispozitie planuri flexibile si pachete personalizate pentru nevoile fiecarui client.

Internet

FiberLink 500 – Viteza maxima 500 Mbps download / 250 Mbps upload
FiberLink 1000 – Viteza maxima 940 Mbps download / 450 Mbps upload

Televiziune

Digi TV Digital – Pachete variate de canale, inclusiv HD
Digi TV Satelit – Acces la televiziune digitala prin satelit
Digi Online – Acces la continut TV de pe dispozitive mobile

Telefonie fixa si mobila

Digi Mobil Optim – Abonamente accesibile cu minute si internet nelimitat
Digi Tel – Solutii de telefonie fixa la preturi competitive

Alte servicii

Digi Energy – Serviciu de furnizare energie electrica
Digi Storage – Spatiu de stocare in cloud
SpeedCheck – Testeaza viteza internetului
Factura electronica
Plata online

Aplicatia mobila RCS & RDS

Digi Romania este aplicatia mobila oficiala a RCS & RDS, care le permite utilizatorilor sa isi gestioneze serviciile, sa plateasca facturile, sa isi modifice abonamentele si sa solicite suport tehnic direct de pe telefon. Clientii pot plati rapid facturile direct din aplicatie, fara a fi nevoie de proceduri complicate.

Aplicatia permite gestionarea abonamentelor si extraoptiunilor, oferindu-le utilizatorilor control complet asupra serviciilor lor. O alta functionalitate utila este posibilitatea de a programa instalarea serviciilor, economisind timp si efort. In plus, aplicatia asigura un contact rapid si direct cu echipa de suport clienti, astfel incat orice problema sau intrebare sa poata fi rezolvata intr-un timp scurt.

Aplicatia este disponibila gratuit pentru descarcare pe Google Play si App Store, facilitand accesul usor si rapid pentru toti utilizatorii.

Intrebari frecvente

Cum pot contacta RCS & RDS pentru asistenta comerciala?
Pentru asistenta comerciala, poti suna la 031.400.4600 pentru clienti noi sau 031.400.4401 pentru clienti existenti. De asemenea, poti trimite un e-mail la [email protected] sau completeaza formularul de contact pe site-ul oficial www.digi.ro/asistenta/contact.

Care este numarul de telefon pentru asistenta tehnica?
Pentru asistenta tehnica pentru serviciile Digi, Digi Tel, Digi TV Cablu, poti suna la 031.400.4414. Daca ai nevoie de asistenta pentru Digi TV Satelit, numarul este 031.400.4000. Pentru Digi Mobil si Digi Net Mobil, suna la 031.400.7777 sau apela *777 din reteaua Digi Mobil.

Cum pot contacta RCS & RDS pentru asistenta tehnica pentru persoane juridice?
Pentru asistenta tehnica pentru persoane juridice, poti suna la 031.400.6500 sau apela *500 din reteaua Digi Mobil. In plus, poti contacta Digi Mobil Italia la 031.407.40.77 sau Digi Mobil Spania la 031.400.64.22.

Ce program are serviciul de asistenta clienti?
Serviciul de asistenta clienti este disponibil 24/7 pentru solutionarea reclamatiilor si a deranjamentelor telefonic. In plus, in punctele de prezenta RCS & RDS, poti primi asistenta de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 18:00.

Cum pot depune o reclamatie la RCS & RDS?
Reclamatiile pot fi depuse telefonic, prin e-mail la [email protected], completand formularul de contact pe www.digi.ro/asistenta/contact sau direct in punctele de prezenta RCS & RDS. Asigura-te ca reclamația contine toate detaliile necesare, inclusiv datele de contact si informatii tehnice.

Cum pot plati factura prin aplicatia mobila RCS & RDS?
In aplicatia mobila Digi, poti plati rapid factura direct din sectiunea dedicata, fara a fi nevoie sa accesezi alte platforme sau site-uri. Aplicatia ofera o experienta rapida si usoara pentru plata facturilor.

Cum pot verifica viteza internetului meu?
Poti utiliza serviciul SpeedCheck disponibil pe site-ul RCS & RDS pentru a testa viteza conexiunii tale la internet. Acesta iti va oferi detalii precise despre performanta conexiunii tale.

Unde pot gasi un punct de prezenta RCS & RDS in orasul meu?
Punctele de prezenta RCS & RDS sunt disponibile in multe localitati din tara. Le poti gasi prin accesarea site-ului oficial al companiei si completarea cautarii in sectiunea “Puncte de prezenta”.

Care sunt datele de contact pentru asistența clientilor din alte tari?
Pentru clientii RCS & RDS care se afla in afacerea tarii, poti contacta Digi Mobil Italia la 031.407.40.77 sau Digi Mobil Spania la 031.400.64.22 pentru asistenta.

Cum pot descarca aplicatia mobila RCS & RDS?
Aplicatia mobila RCS & RDS este disponibila gratuit pe Google Play si App Store. O poti descarca de pe Google Play sau App Store pentru a beneficia de toate functionalitatile.

RCS & RDS este un furnizor de telecomunicatii de top in Romania, oferind servicii accesibile si performante pentru milioane de utilizatori. Fie ca ai nevoie de internet de mare viteza, televiziune digitala sau solutii de telefonie, compania dispune de multiple canale de contact pentru asistenta. Indiferent de natura solicitarii tale, ai la dispozitie suport telefonic 24/7, e-mail, formulare online sau acces direct in punctele de prezenta. Astfel, orice problema poate fi solutionata rapid si eficient, oferindu-ti o experienta optima cu serviciile RCS & RDS.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *