Contact Telefon Electrica Furnizare: Serviciul Relatii Clienti

Electrica Furnizare S.A., o filiala a Grupului Electrica, ofera servicii esentiale de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale in Romania. Pentru clientii sai, Electrica Furnizare a stabilit mai multe modalitati de contact, asigurandu-se ca acestia pot comunica eficient si sa primeasca asistenta prompta in rezolvarea oricaror probleme.

Numar de telefon Electrica Furnizare relatii cu clientii

  • Telefon call center pentru relatii cu clientii: 0244 406 006.
  • Formularul de contact disponibil pe site-ul oficial al Electrica Furnizare.

Email si Fax Electrica Furnizare

Transmitere Index Autocitit

  • Transmitere online prin contul tau: Acceseaza contul tau personal in platforma E.ON Myline si navigheaza la sectiunea “Autocitire/Transmitere index”. Aici poti introduce indexul autocitit.
  • Apel telefonic gratuit: Poti suna la numarul de telefon 0800.800.048 pentru a comunica indexul autocitit. Acest serviciu este disponibil non-stop si tariful este unul normal.
  • Transmitere prin SMS: Trimite un mesaj text la numarul 3730 cu textul “INDEX” urmat de codul de incasare si indexul autocitit.

Transmiterea indexului autocitit are multiple beneficii:

  • Platesti doar energia electrica pe care o consumi.
  • Ai control asupra consumului tau si poti lua masuri de eficientizare.
  • Eviti facturile mari de regularizare a consumului de energie electrica.

Deranjamente si reclamatii

In cazul deranjamentelor in distributia de energie electrica, poti suna la urmatoarele numere in functie de zona in care te afli:

  • TRANSILVANIA NORD: 0800.400.929
  • TRANSILVANIA SUD: 0800.500.929
  • MUNTENIA NORD: 0800.500.205

Problemele legate de furnizarea energiei electrice in judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot fi raportate direct operatorului de distributie la urmatoarele numere de telefon:

  • 0800 500 000 – apel gratuit din orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Solicitari formularul de contact Electrica Furnizare

Pentru a face solicitari prin intermediul formularului de contact Electrica Furnizare, poti rezolva orice situatie online, avand posibilitatea de a completa un formular dedicat gasit in sectiunea de contact. Acest lucru asigura un proces de interactiune rapid si convenabil. Trebuie sa completezi urmatoarele informatii:

  • Codul tau de client Electrica Furnizare;
  • Numarul locului de consum, asa cum este specificat in contractul tau;
  • Adresa ta de email, urmata de accesarea formularului de contact Electrica Furnizare.

Zona de Acoperire Electrica Furnizare

Electricitatea Furnizare S.A. este un furnizor de energie electrica care deserveste o mare parte din Romania. Daca doresti sa afli care sunt punctele de relatii cu clientii ale Electrica Furnizare din judetul tau, poti sa consulti lista de mai jos:

  • Alba
  • Bihor
  • Brasov
  • Braila
  • Bucuresti
  • Buzau
  • Cluj
  • Constanta
  • Covasna
  • Dambovita
  • Dolj
  • Galati
  • Giurgiu
  • Harghita
  • Iasi
  • Maramures
  • Mehedinti
  • Mures
  • Prahova
  • Satu-Mare
  • Salaj
  • Sibiu
  • Timis
  • Vrancea

Program Electrica Furnizare

Programul de audiente este zilnic, intre orele 08:00-20:00, de luni pana vineri.

Contul MyElectrica

Daca nu ai inca un cont MyElectrica, poti sa il creezi fie direct in aplicatie, fie utilizand linkul www.myelectrica.ro. Pentru inregistrarea contului, vei avea nevoie de date din factura ta de energie electrica. Mai jos afla care sunt beneficiile deschiderii contului My Electrica:

  • Transparenta si accesibilitate
  • Gestionarea simpla a consumului
  • Plata si administrare online a facturilor
  • Notificari si alerte personalizate
  • Suport si asistenta dedicata

Facturi neachitate MyElectrica

Soldul facturilor neachitate poate fi aflat prin mai multe modalitati simple si rapide:

  • Accesarea contului MyElectrica: Daca ai un cont MyElectrica, poti sa verifici soldul facturilor neachitate accesand sectiunea Facturi/Plati – Facturile mele din contul tau. Aici vei gasi informatii despre facturile tale si starea lor de plata.
  • Apelarea serviciului Call Center: Poti sa suni la numarul 0244 406 006 al serviciului Call Center (linie dedicata informatiilor comerciale) si sa apesi tasta 4 pentru a afla soldul facturilor neachitate.

Factura electronica Electrica Furnizare

Pentru a activa factura electronica, ai doua optiuni:

Din contul MyElectrica:

  • Intra in contul tau de client pe myelectrica.ro.
  • Din meniul dedicat, poti opta pentru factura electronica pentru toate locurile tale de consum.

Din aplicatia mobila:

  • Descarca aplicatia mobila MyElectrica pe telefonul tau.
  • Activeaza factura electronica din sectiunea corespunzatoare.

Pretul kWh Electrica Furnizare

Preturi de contract pentru clientii existenti:

  • Pentru consumul realizat intre 100,01 si 255 kWh pe luna, pretul este de maximum 0,80 lei/kWh, cu TVA inclus.
  • Consumul intre 255 si 300 kWh/luna se factureaza la pretul de 1,3 lei/kWh, cu TVA inclus.

Contract Electrica Furnizare documente necesare

Pentru incheierea contractului de furnizare a energiei electrice cu Electrica Furnizare S.A., ai nevoie de urmatoarele documente:

Documente de identificare:

  • Persoane fizice: Copii ale documentelor de identificare (buletin, carte de identitate, pasaport etc.).
  • Asociatii de proprietari/locatari: Semnatura directa a reprezentantului legal imputernicit si stampila (optional).

Alte documente necesare:

  • Avizul de amplasament: Pentru constructii noi, conducte magistrale, cabluri telefonice subterane, drumuri nationale si cai ferate.
  • Avizul tehnic de racordare: Necesar pentru racordarea la retea a oricarui solicitant care doreste alimentarea cu energie electrica.

Intrebari frecvente despre Electrica Furnizare

Cum transmiti indexul autocitit?

  • MyElectrica: Acceseaza contul tau pe platforma MyElectrica si navigheaza la sectiunea dedicata transmiterii indexului autocitit
  • Telverde: Poti sa transmiti indexul autocitit prin intermediul serviciului Telverde la numarul 0800.800.048
  • E-mail: Daca ai primit o adresa de e-mail pe factura ta de energie electrica, poti sa trimiti indexul autocitit la acea adresa.

Cum afli daca s-a emis factura?

  • Accesarea sectiunii “Facturi/Plati” din contul tau MyElectrica pentru a consulta facturile tale.
  • Apelarea numarului de telefon al Call Center-ului, 0244406006, si selectarea optiunii 4 pentru a discuta cu un operator dedicat informatiilor comerciale.
  • Trimiterea unei solicitari prin e-mail la adresa indicata pe factura, in care sa furnizezi codul clientului/numarul locului de consum (NLC), sau completarea formularului de contact disponibil pe pagina www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/.

Unde transmiti o plangere privind factura?

Pentru a transmite o plangere privind factura, poti utiliza formularul online de pe site-ul Electrica Furnizare sau poti contacta serviciul lor de relatii cu clientii prin telefon la numarul 0800 500 000.

Unde poti plati factura cu numerar?

  • Comerciantii care afiseaza sigla Paypoint;
  • Punctele de plata Un-doi Centru de Plati;
  • Terminalele Qiwi;
  • Automatele bancare si masinile multifunctionale ale BRD, BCR si Garanti Bank;
  • Ghiseele BRD, Garanti Bank, Creditcoop si CEC Bank (pentru locurile de consum din judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu);
  • Statiile OMV/Petrom prin serviciul Westaco Express.

Cum poti afla soldul facturilor neachitate?

  • Consultati sectiunea “Facturi/Plati” – “Facturile mele” din contul MyElectrica;
  • Apelati numarul 0244406006 al serviciului Call Center (linie dedicata informatiilor comerciale) si apasati tasta 4;
Share