In centrul peisajului energetic al Romaniei se afla E.ON, un furnizor de incredere de electricitate si gaze naturale, dedicat sa ofere nu doar servicii esentiale, ci si o experienta completa si satisfacatoare pentru clienti. Cu o prezenta puternica in Bucuresti si in 20 de judete din jumatatea de nord a tarii, E.ON Romania este parte a grupului german E.ON, reprezentand un pilon solid al infrastructurii energetice nationale.
Contact E.ON Romania
Telefon
- Call Center E.ON: 0265 200 366 sau 0265 200 900
- Linie de Urgenta E.ON: 0265 200 900
Chat Online
- Chat-ul live E.ON: Disponibil de luni pana vineri intre orele 8:00 si 20:00
Email si Fax E.ON Energie
- e-mail: [email protected].
- fax: 0265 200 367
Adresa
- E.ON Energie Romania, Mures, Tirgu-Mures, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II
Website oficial
- eon.ro
Contact E.ON prin Aplicatia Mobila E.ON Myline
Pentru a contacta E.ON prin Aplicatia Mobila E.ON Myline, urmeaza acesti pasi:
- Creeaza un cont E.ON Myline:
- Acceseaza pagina de autentificare a E.ON Myline.
- Daca nu ai un cont, creeaza-l gratuit. Ai nevoie de:
- Un laptop, tableta sau telefon inteligent.
- Conexiune la internet.
- O adresa de e-mail valida.
- Codul client si codul de incasare, disponibile pe prima pagina a facturii de consum.
Autentifica-te in contul E.ON Myline
- Foloseste datele de identificare pe care le-ai creat pentru contul tau E.ON Myline pe desktop.
- Daca nu ai un cont, instaleaza aplicatia mobila si creeaza un cont simplu si rapid.
Acceseaza functionalitatile disponibile in aplicatie
- Transmiterea indexului autocitit: Poti transmite indexul de pe contul tau personal E.ON Myline, sectiunea “Autocitire/Transmitere index” sau prin apel gratuit la Ioana, asistentul virtual E.ON, la numerele 0800 800 366 sau 0800 800 9003.
- Plata facturilor: Gestioneaza facturile si platile direct din aplicatie.
- Monitorizarea consumului: Vizualizeaza istoricul facturilor emise, actualizeaza conventia de consum si vezi graficele consumului realizat chiar pe 5 ani.
- Notificari importante: Primesti notificari despre facturi, contract sau oferte speciale.
Daca ai intrebari suplimentare sau ai nevoie de asistenta, poti lua legatura cu E.ON prin
- Chat gratuit: Acceseaza serviciul E.ON Chat direct din aplicatia mobila sau de pe site-ul E.ON. Aici poti transmite indexul, afla cat ai de plata, confirma plata unui preaviz si obtine raspunsuri la intrebari frecvente despre energie.
Deranjamente si Situatii de Urgenta
Electricitate
- Telefon Deranjamente E.ON: 0800 800 929
Gaze Naturale
- Telefon Deranjamente E.ON: 0800 800 928
Pentru orice problema legata de furnizarea de energie electrica sau gaze naturale, clientii pot apela la aceste numere dedicate pentru a primi asistenta rapida si eficienta.
Serviciul de Relatii cu Clientii
Telefon Call Center E.ON
- 0265 200 366 sau 0265 200 900
Transmitere index E.ON
- Din contul E.ON Myline: Acceseaza sectiunea “Autocitire/Transmitere index” din contul tau personal deschis in E.ON Myline. Alege locul de consum pentru care vrei sa transmiti indexul.
- Prin apel gratuit la Ioana, asistentul virtual E.ON: Suna la numarul 0800 800 366 sau 0800 800 900 si urmeaza instructiunile pentru a transmite indexul autocitit.
- Prin SMS (mesaj text): Trimite un mesaj la numarul 3730 cu textul “INDEX” urmat de codul de incasare si indexul autocitit.
- Accesand E.ON Chat: Poti utiliza E.ON Chat pentru a transmite indexul, introducand codul client si codul de incasare.
- Direct din contul tau personal deschis in E.ON Myline: Alege sectiunea “Autocitire/Transmitere index” si urmeaza pasii pentru a trimite indexul autocitit.
Emiterea facturii E.ON
- Consumul masurat: Factura se emite lunar si valoarea ei se calculeaza in functie de consumul masurat in kilowati-ora (kWh) si metri cubi (m³) transformati in kWh. Acest consum este determinat de citirea indexului de pe contor de catre Operatorul de Distributie (OD) sau de autocitirea indexului de catre tine ca si client.
Factura electronica E.ON Energie
Factura electronica de la E.ON este o optiune convenabila si moderna pentru gestionarea facturilor tale de energie electrica si gaze naturale. Iata cateva beneficii ale facturii electronice:
- Primire rapida
- Acces oricand
- Plati simple si sigure
- Factura la cerere
- Plata esalonata: Daca ai o factura cu o valoare cuprinsa intre 300 si 2.000 lei emisa in ultimele 90 de zile, poti opta pentru platile esalonate in una, doua sau trei rate.
- Adresa secundara de e-mail: Poti adauga adresa de e-mail a unui chirias sau a unui contabil in “Contul meu” pentru a primi notificari privind indexul, factura emisa si platile, fara ca acestia sa aiba acces la contul tau.
Pretul kWh E.ON
- E.ON Start Electric: Aceasta oferta nu are abonament si are un pret de 0,339 lei/kWh. Este o optiune buna pentru cei care doresc flexibilitate si nu au nevoie de asistenta tehnica.
- E.ON Home Electric: Cu aceasta oferta, ai un abonament la energie activa de 0,4 lei/zi/loc de consum si un pret de 0,265 lei/kWh. Este potrivita pentru cei care prefera sa aiba un cost fix lunar si asistenta tehnica inclusa.
- E.ON Assist Electric Plus: Aceasta oferta include asistenta tehnica 24/7 pentru urgente si are un pret de 0,287 lei/kWh. Abonamentul pentru aceasta oferta este de 0,59 lei/zi/loc de consum.
Intrebari frecvente despre E.ON
Cand se emite factura E.ON si cum se determina consumul?
Factura E.ON este emisa lunar si se bazeaza pe consumul real sau estimat de energie electrica sau gaze naturale. Consumul este determinat de citirea indexului de contor sau, in absenta acestuia, se utilizeaza o estimare in functie de consumul anterior.
Cum platesc factura prin transfer bancar din alta tara?
Pentru efectuarea platilor din strainatate, va rugam sa utilizati conturile bancare deschise la sucursalele BRD sau ING si sa completati si codurile SWIFT corespunzatoare.
BRD:
- Cont IBAN: RO 53 BRDE 270S V239 0401 2700
- Cod SWIFT: BRDEROBU
ING Bank:
- Cont IBAN: RO 27 INGB 0015 0000 2818 8911
- Cod SWIFT: INGBROBU
Ce se intampla daca nu platesc factura la timp/ pana la scadenta?
Incepand cu ziua imediat urmatoare scadentei, se aplica o dobanda penalizatoare de 0,04% pe zi. Ulterior, dupa data scadentei, exista posibilitatea de a fi notificat cu 15 zile inainte de intreruperea efectiva a furnizarii de energie printr-un preaviz. Acesta va include sumele restante, data la care furnizarea poate fi suspendata, precum si eventualele costuri asociate cu deconectarea si reconectarea.
Cand si cum pot contesta o factura de consum?
Daca aveti nelamuriri sau intrebari cu privire la factura de consum, va rugam sa ne informati in termen de 30 de zile de la primirea facturii prin:
- Accesarea sectiunii “Servicii si ajutor” – Despre factura E.ON, unde puteti selecta motivul corespunzator si completa formularul asociat.
- Apelarea Call Center E.ON la numerele de telefon 0265 200 366 sau 0265 200 900, disponibil de luni pana vineri intre orele 8:00 si 20:00 (tarif normal, din orice retea de telefonie).
- Utilizarea serviciului de chat E.ON disponibil online.
- Vizitarea celui mai apropiat magazin E.ON pentru asistenta directa.
Care este codul de bare pe care trebuie sa il folosesc la plata facturii?
Pe partea de jos a primei pagini a facturii de consum E.ON, veti gasi doua coduri de bare distincte:
- Codul de bare pentru valoarea totala a facturii curente – acesta indica suma de plata corespunzatoare lunii facturate.
- Codul de bare pentru soldul locului de consum – acesta reflecta suma totala de plata sau soldul, care poate include nu numai valoarea facturii curente, ci si eventuale sume restante sau neachitate anterior, sau sume achitate in exces sau in avans in cazul in care ati platit mai mult decat suma totala a facturilor emise.