Contact Lidl Romania: Telefon Suport Clienti si Reclamatii

Lidl este un lant de magazine discount renumit in intreaga Europa pentru calitatea produselor sale si serviciile excelente pentru clienti. Pentru a veni in sprijinul clientilor sai din Romania, Lidl ofera mai multe modalitati de contact pentru a face fata oricaror probleme sau intrebari.

Numar de telefon suport clienti Lidl

Pentru a intra in contact direct cu un reprezentant Lidl, clientii pot apela numarul de telefon gratuit:

  • 0800 896 622 (disponibil de luni pana duminica, intre orele 08:00 si 19:00)

Email Lidl

Daca preferati sa comunicati in scris, Lidl pune la dispozitie si o adresa de email dedicata:

Program Lidl

  • Sambata: 07:00 – 22:00
  • Duminica: 08:00 – 20:00
  • Luni pana vineri: 07:00 – 22:00

Sediul central Lidl Romania

  • Strada Cpt. Av. Alexandru Serbanescu, nr. 58 A, Sector 1, Bucuresti

Website oficial:

  • https://www.lidl.ro/

Reclamatii si deranjamente Lidl

La Lidl, echipa Serviciul Clienti este aici pentru a va ajuta cu orice sesizare sau sugestie. Iata cateva optiuni pentru a face o reclamatie sau a raporta un deranjament:

Contact telefonic:

  • Puteti suna la numarul gratuit 0800 896 622 pentru a discuta direct cu un reprezentant al echipei Serviciul Clienti.

Chatbot LiA:

  • Puteti discuta cu chatbot-ul LiA 24/7 pentru a obtine raspunsuri rapide la intrebarile dvs.
  • Daca aveti nevoie de asistenta suplimentara, puteti fi conectat la echipa noastra de asistenta pentru clienti in timpul orelor de serviciu.

Card Lidl Plus

Lidl Plus este cardul tau digital de client care te ajuta sa beneficiezi de reduceri in fiecare saptamana. Scaneaza cardul la casa de fiecare data cand faci cumparaturi si te bucuri de avantaje in plus. Iata cateva dintre beneficiile oferite de Lidl Plus:

  • Oferte parteneri: Descarca gratuit aplicatia Lidl Plus si bucura-te de si mai multe oferte si reduceri.
  • Brosuri digitale: Fii mereu la curent cu cele mai noi oferte rasfoind revistele digitale.
  • Bonuri digitale: Primesti automat bonul in format digital pe telefonul tau mobil de fiecare data cand faci cumparaturi.
  • Cupon Plus: Orice suma cheltuita este inregistrata, iar odata ce atingi diverse praguri, poti primi cupoane suplimentare.

Retur produse Lidl sau anulare comanda

Returul produselor nealimentare Lidl:

  • Daca aveti un produs nealimentar care nu va place, puteti sa-l returnati in termen de 30 de zile de la achizitie.
  • Pentru a primi contravaloarea produsului, trebuie sa prezentati bonul de cumparaturi in oricare dintre magazinele Lidl.
  • Articolul trebuie sa fie in cutia originala, eticheta sa nu fie rupta, sa nu fie defect, murdar sau cu urme de uzura.
  • Returul poate fi efectuat doar daca produsul a fost achitat cash sau cu un card bancar.
  • Va rugam sa va asigurati ca numarul de articol de pe eticheta produsului si de pe ambalaj coincide cu numarul de articol de pe bon.
  • Returul nu se poate realiza pentru produsele achizitionate de la sectiunea ‘Bazar’ sau de la sectiunea ‘Mari Reduceri de Pret’.

Anularea si returnarea comenzilor online:

  • Daca ati cumparat un produs sau un serviciu online (prin telefon, prin posta sau de la un comis voiajor), aveti dreptul de a anula si returna comanda in termen de 14 zile, indiferent de motiv si fara justificare2.
  • Vanzatorul este obligat sa va returneze banii in termen de 14 zile de la primirea cererii dumneavoastra de anulare a comenzii. Rambursarea poate intarzia in cazul in care comerciantul nu a primit produsele inapoi sau cel putin dovada ca le-ati trimis.

Aplicatia Lidl Plus

Ce este Lidl Plus?

  • Lidl Plus este un card digital de fidelitate care iti permite sa beneficiezi de reduceri in fiecare saptamana.
  • Scaneaza cardul digital la casa de marcat de fiecare data cand faci cumparaturi si vei avea acces la avantaje suplimentare.

Cum sa folosesti Lidl Plus:

  • Descarca gratuit aplicatia Lidl Plus din Google Play (pentru dispozitive Android), App Store (pentru dispozitive iOS) sau AppGalery (pentru dispozitive Huawei).
  • Creeaza-ti un cont si alege magazinul Lidl preferat.
  • Scaneaza codul QR de pe cardul electronic Lidl Plus din telefon la casa de marcat pentru a accesa reducerile si economisi bani la cumparaturi.
  • Nu vei mai pierde niciun bon, deoarece vei primi un sumar al achizitiei tale si o copie digitala a bonului direct prin Lidl Plus.
  • Fii la curent cu toate promotiile rasfoind versiunea digitala a revistei saptamanale din aplicatie.

Optiuni de plata Lidl

La Lidl, modalitatile de plata acceptate in magazine sunt urmatoarele:

  • Numerar: Puteti plati cu bani cash la casa de marcat.
  • Card bancar: Acceptam carduri VISA sau MASTERCARD pentru plati.
  • Carduri tichete: Puteti utiliza cardurile de tichete emise de Sodexo, Edenred, Cheque Dejeuner, UniCredit Bank si Banca Transilvania.
  • Tichete sociale pe suport de hartie: Lidl accepta tichetele sociale emise de Edenred si Sodexo.
  • Card social ‘Sprijin pentru Romania’: Aceasta optiune este disponibila doar pentru achizitia produselor alimentare, conform prevederilor OUG nr. 63/2022.
  • Voucher cadou Lidl: Daca aveti un voucher cadou Lidl, il puteti folosi pentru a plati cumparaturile.

Avantajele Achizitionarii de la Lidl

  • Angajamentul fata de calitate: Lidl si-a castigat reputatia prin angajamentul sau constant fata de calitate. Prin oferirea unei game variate de produse alimentare si non-alimentare, Lidl s-a concentrat intotdeauna pe asigurarea calitatii superioare a produselor sale. Standardele ridicate de selectie si control al calitatii au contribuit la construirea increderii consumatorilor.
  • Inovatie in oferte si preturi: Lidl a reusit sa ofere produse de calitate la preturi competitive, atragand astfel atentia consumatorilor care cauta sa economiseasca fara a compromite calitatea. Abordarea sa inovatoare in ceea ce priveste ofertele si preturile a contribuit la succesul sau.
  • Extinderea rapida la nivel global: Lidl s-a extins rapid in diverse tari, adaptandu-se la preferintele culturale ale clientilor. Compania ofera produse care se potrivesc nevoilor locale si globale, consolidandu-si astfel pozitia ca brand de incredere.
  • Comunicare clara si onesta: Lidl a folosit un limbaj simplu si direct in comunicarea sa de marca. Reputatul slogan al Lidl – „Mare la calitate, Mic la pret” – a fost folosit pe scara larga in toate reclamele lor, subliniind angajamentul lor fata de calitate si preturi accesibile.
  • Programul Lidl Plus: Lidl a lansat aplicatia mobila Lidl Plus, care ofera beneficii extra la cumparaturi. Prin intermediul acestei aplicatii, clientii pot beneficia de oferte, reduceri si cupoane speciale.
  • Cresterea vanzarilor: Anul pandemic 2020 a propulsat Lidl in fruntea pietei retailului alimentar din Romania, depasind Kaufland. Discounterul Lidl a sarit de pragul de 12,8 miliarde de lei, consolidandu-si pozitia de lider.

Intrebari frecvente despre Lidl

Care sunt orele de functionare ale magazinelor Lidl?

  • Sambata: 07:00 – 22:00
  • Duminica: 08:00 – 20:00
  • Luni pana vineri: 07:00 – 22:00

Exista un program de loialitate sau card de fidelitate pentru clientii Lidl?

Programul de loialitate Lidl se numeste “Lidl Plus”. Cu aceasta aplicatie, poti beneficia de:

  • Reduceri pe produsele preferate.
  • Cupoane personalizate.
  • Sansa de a castiga premii la fiecare cumparatura.

Ce tipuri de produse organice sau eco-friendly gasesc la Lidl?

  • Somon afumat organic.
  • Sirop de agave.
  • Iaurt organic cu granola.
  • Quinoa, amarant, grau bulgur, hrisca si alte cereale integrale.

Care sunt politica si procedurile de returnare la Lidl?

  • Produsele Lidl propriu-zise pot fi returnate in termen de 90 de zile de la achizitie, cu prezentarea bonului fiscal. Daca un produs Lidl are o problema de calitate, poti primi o rambursare completa.
  • Produsele de marca nationala si cele non-alimentare pot fi, de asemenea, returnate in termen de 90 de zile, cu bon fiscal.
  • Garantia se aplica produselor non-alimentare defecte cu o garantie de 3 ani.
Share