Fan Courier a devenit un punct de referinta in domeniul curieratului din Romania, oferind servicii rapide si fiabile pentru milioane de clienti. Pentru a facilita comunicarea si pentru a asigura o experienta lina pentru toti utilizatorii sai, compania pune la dispozitie mai multe modalitati de contact si urmarire a livrarilor. In acest ghid, vom explora toate aceste aspecte si vom oferi sfaturi practice pentru o interactiune eficienta cu Fan Courier.
Contact relatii clienti Fan Courier
Una dintre cele mai rapide si directe modalitati de a intra in contact cu Fan Courier este prin intermediul Call Center-ului sau telefonului. Cu mai multe numere disponibile, inclusiv un numar scurt pentru apeluri rapide, poti ajunge la un operator care te poate ajuta cu orice problema sau intrebare legata de livrarile tale. Programul flexibil al Call Center-ului, intre orele 9:00 si 17:00, de luni pana vineri, asigura disponibilitatea pentru clienti in timp util.
- Numar cu tarif normal: +4021.9336 (apelabil din orice retea)
- Utilizatori Vodafone si Orange: +40723/+40742.55.22.33
Call Center Fan Courier
Fan Courier Brasov
- Adresa: Str. Iuliu Maniu Nr. 68, Brasov, Brasov, 500091
- Telefon: 0799 502 691
Fan Courier Timisoara:
- Adresa: Calea Timisoarei nr. 7A, Caransebes, 325400
- Telefon: 0722 327 581
Fan Courier Arad:
- Adresa: Calea Bodrogului Nr. 18, Arad, 310059
- Telefon: +40 723 604 128
Fan Courier Iasi:
- Sediu central: Sos. de Centura nr. 32, Stefanestii de Jos, Ilfov, 077175
- Receptie clienti (pentru predarea si preluarea coletelor): +40728 241 759
Fan Courier Constanta
- Adresa: Industriala nr. 6, Constanta, Constanta, 900147
- Telefon: 0722 327 5812
Locatie sediul central Fan Courier contact
Sediul central al FAN Courier se afla la adresa:
- Sos. de Centura nr. 32, Stefanestii de Jos, Ilfov, 077175123.
Date fiscale Fan Courier
- SC FAN Courier Express SRL
- RO 13838336 J40/4014/2001
Deranjamente/reclamatii si sesizari Fan Courier
Cum sa faci o reclamatie:
- Depunere personala: Poti merge personal la oricare dintre locatiile fizice ale Fan Courier si sa faci o reclamatie sau sesizare direct la biroul lor de relatii cu clientii.
- E-mail: Poti trimite o reclamatie sau sesizare prin e-mail la adresa [email protected]. Asigura-te ca furnizezi toate detaliile relevante si ca descrii in mod clar problema intampinata.
- Telefon: Poti suna la numarul de telefon 021.9336 si sa discuti direct cu un reprezentant al departamentului de relatii cu clientii pentru a face o reclamatie sau sesizare.
- Scrisoare: Ai posibilitatea sa trimiti o reclamatie sau sesizare in forma scrisa, prin posta, la adresa Sos de Centura nr 32, Stefanestii de Jos, Jud Ilfov, in atentia departamentului Relatii cu Clientii.
Reclamatii Fan Courier mail:
Daca doresti sa contactezi Fan Courier prin email, poti utiliza adresa lor oficiala de email pentru a trimite intrebari, solicitari sau pentru a primi asistenta:
Ce poti reclama la Fan Courier:
- Pierderea, furtul sau deteriorarea coletelor: Daca ai observat ca un colet trimis sau primit prin intermediul Fan Courier a fost pierdut, furat sau livrat intr-o stare deteriorata, poti face o reclamatie pentru a solicita investigarea si rezolvarea problemei.
- Intarzieri in livrare: Daca ai experimentat intarzieri nejustificate in livrarea coletelor tale, poti sa semnalezi aceasta problema pentru a primi informatii si asistenta suplimentara in urmarirea si rezolvarea situatiei.
- Nerespectarea termenelor si conditiilor contractuale: Daca ai identificat ca Fan Courier nu a respectat termenele sau conditiile specificate in contractul de servicii, poti face o sesizare pentru a clarifica situatia si pentru a solicita eventuale compensatii sau solutii.
Serviciul CHEAMA CURIER
- Acceseaza pagina web a Fan Courier: Pentru a solicita un curier la adresa ta, poti accesa pagina oficiala a Fan Courier (www.fancourier.ro) folosind un browser web pe calculator sau pe dispozitivul mobil.
- Identifica optiunea “CHEAMA CURIER”: Pe pagina principala a site-ului, cauta sectiunea sau butonul care te indruma catre serviciul “CHEAMA CURIER”. Aceasta optiune poate fi localizata in meniul principal sau in sectiunea de servicii oferite de Fan Courier.
- Completeaza informatiile necesare: Dupa ce ai identificat optiunea “CHEAMA CURIER”, vei fi solicitat sa completezi un formular online cu informatiile necesare pentru expedierea coletului. Asigura-te ca furnizezi urmatoarele detalii:
- Dimensiunile coletului: Inaltimea, lungimea si greutatea coletului pe care doresti sa-l trimiti sau sa-l primesti.
- Adresa de preluare a coletului: Adresa de la care urmeaza sa fie preluat coletul sau de la care vei primi coletul.
- Adresa de livrare a coletului: Adresa catre care urmeaza sa fie livrat coletul sau adresa ta de domiciliu, in cazul in care astepti un colet.
- Detalii despre plata transportului: Indica cine va plati taxa de transport, fie ca este vorba despre tine sau despre destinatar.
- Trimite solicitarea: Dupa ce ai completat formularul cu toate informatiile necesare, apasa butonul sau linkul care indica “Trimite” sau “Solicita curier”. Astfel, solicitarea ta va fi inregistrata in sistemul Fan Courier si vei primi o confirmare a cererii tale.
- Asteapta confirmarea si sosirea curierului.
Informatii necesare pentru expediere colete prin Fan Courier
- Detalii despre expeditor si destinatar
- Dimensiuni si greutatea coletului
- Continutul coletului
- Formularul de expeditie
- Documentele de identitate
Termen si Pret livrare Fan Courier
- Serviciul Standard: Acesta include colectarea, sortarea, transportul si livrarea de plicuri (maxim 500 de grame) si colete (maxim 30 kg si dimensiuni de 60x50x30 cm). Termenul de livrare variaza intre 1 zi si 3 zile lucratoare. Este o solutie de transport rutier. Alte optiuni incluse sunt Cont Colector, Livrare sambata, Check on delivery, oPOD, SMS Business, Pick-up PreAlert si ePOD1.
- De multe ori, preturile pentru expedieri sunt negociabile, pornind de la 1 euro pe kilogram pentru coletele de tip cargo si crescand pana la 10 euro pentru un plic de dimensiuni A4 sau pentru un colet cu greutate de pana la 5 kilograme, sau 15 euro pentru un colet cu greutate intre 5 si 10 kilograme.
Intrebari frecvente despre Fan Courier
Care sunt orarele de livrare ale Fan Courier?
Fan Courier livreaza in general de luni pana vineri intre orele 9:00 si 18:00, iar sambata intre orele 9:00 si 13:00. Totusi, aceste orare pot varia in functie de localitate si volumul de livrari.
Ce inseamna ePOD la Fan Courier?
ePOD (Electronic Proof of Delivery) este un serviciu oferit de Fan Courier care permite primirea electronica a confirmarii livrarii. Atunci cand destinatarul primeste coletul, curierul solicita semnatura digitala a acestuia pe dispozitivul mobil al curierului sau pe dispozitivul electronic al destinatarului. Aceasta semnatura electronica serveste ca dovada a livrarii si este accesibila online pentru verificare.
Cat se tine un colet la Fan Courier?
Fan Courier tine un colet in depozitul lor timp de 5 zile lucratoare pentru coletele standard. Dupa aceasta perioada, coletul poate fi returnat expeditorului sau poate fi tinut la depozit contra cost suplimentar.
Cand primesc banii de la Fan Courier?
Banii colectati de la destinatarii coletelor prin serviciul de ramburs sunt de obicei transferati catre expeditor in termen de cateva zile lucratoare de la data livrarii cu succes a coletului.
Ce inseamna plata ramburs Fan Courier?
Curierul colecteaza suma de la destinatar si o returneaza expeditorului sau o transfera conform instructiunilor acestuia.