Contact Telefon Orange: Suport si Deranjamente Tehnice

Cu tehnologia in evolutie rapida si serviciile de telecomunicatii care devin din ce in ce mai complexe, este esential sa ai la indemana optiuni fiabile pentru a contacta furnizorii de servicii. In acest articol, vom explora diferitele modalitati prin care poti contacta Orange pentru asistenta tehnica, depunerea de reclamatii sau rezolvarea altor probleme legate de serviciile lor.

Numar de telefon si date de contact Orange

  • Apeland numarul 300 din reteaua mobila Orange sau Orange Romania Communications (apel gratuit).
  • Apeland numarul 0374.300.300 din alte retele sau din roaming (apel cu tarif normal).
  • Apeland numarul 0711.001.930 din roaming (apel gratuit din orice retea din Uniunea Europeana; pentru apelurile catre Romania din tari non-UE, taxarea se va face conform tarifelor locale din tara respectiva).

Contact Orange pe chat live

  • Orange pune la dispozitia clientilor sai doua resurse valoroase: asistentul virtual Djingo si comunitatea Orange. Djingo functioneaza non-stop, oferind raspunsuri personalizate si prompte la intrebarile tale. Poti accesa Djingo pe site-ul Orange sau in aplicatia My Orange. 

Contact prin Aplicatia My Orange si Apel Telefonie

  • Aplicatia My Orange este un instrument extrem de util, oferind acces rapid la contul tau, gestionarea serviciilor active si multe altele, direct de pe dispozitivul tau mobil sau tableta. Poti descarca aplicatia din App Store sau Google Play si sa incepi sa o folosesti imediat.
  • Pentru cei care prefera sa vorbeasca cu un operator in direct, Orange ofera mai multe numere de telefon pentru diferitele tipuri de clienti. Numarul 300 este disponibil pentru clientii cu abonament, in timp ce clientii PrePay pot apela la numarul 222. Apelurile la aceste numere sunt gratuite si sunt disponibile de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00.

Contact Orange prin E-mail

  • Daca te afli in afara retelei Orange, poti suna la +40374300300 pentru asistenta. De asemenea, poti trimite un e-mail la adresa [email protected] pentru a-ti exprima intrebarile sau nelamuririle.

Pentru a contacta Serviciul Clienti Orange de pe alte retele:

  • Daca nu ai un numar de telefon Orange, suna la 0374300300 (apel cu tarif normal) si selecteaza optiunea “Nu sunt client Orange”.
  • In roaming, poti apela Serviciul Clienti la numarul +40 374 300 300, tarifat ca apel international catre Romania. In afara orelor de program, vei fi redirectionat catre Serviciul Clienti la numarul 401, cu o taxa de 0.14 euro/minut. Transferul catre un operator pentru clienti PrePay este tarifat cu 0.05 euro credit/minut.
Call center Orange clienti business
  • Call center Orange business poate fi contactat la 0750100200 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications) sau la 0374300300 (apel cu tarif normal din alte retele si din roaming).
Call center relatii clienti Orange prepay
  • Numarul de telefon pentru acces la un operator este 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • Clientii PrePay beneficiaza de primele 2 apeluri gratuite efectuate intr-un interval de 30 de zile.

Deranjamente si Reclamatii Orange

Pentru deranjamente si nefunctionarea serviciilor de internet, TV si telefonie fixa preluate de Orange Romania Communications, ai la dispozitie urmatoarele optiuni:

  • Apeland numarul 300 din reteaua mobila Orange sau Orange Romania Communications (apel gratuit).
  • Apeland numarul 0374.300.300 din alte retele sau din roaming (apel cu tarif normal).
  • Apeland numarul 0711.001.930 din roaming (apel gratuit din orice retea din Uniunea Europeana; pentru apelurile catre Romania din tari non-UE, taxarea se va face conform tarifelor locale din tara respectiva).

Email reclamatii Orange

  • [email protected] pentru reclamatiile referitoare la serviciile de telefonie furnizate de Orange Romania
  • [email protected] pentru reclamatiile referitoare la serviciile de internet furnizate de Orange Romania
  • [email protected] pentru reclamatiile referitoare la serviciile de comunicatii de date si voce oferite la punct fix de Orange Romania
  • [email protected] pentru reclamatiile referitoare la serviciile fixe sau fix-mobile furnizate de Orange Romania Communications
  • [email protected] pentru alte tipuri de sesizari sau informatii

Orange TV contact deranjamente

Pentru deranjamente si nefunctionarea Serviciilor de internet, TV si Telefonie Fixa preluate de Orange Romania, accesul la operator este disponibil 24/7. In roaming, Serviciul Clienti poate fi apelat la numarul +40 374 300 300, taxat ca apel international catre Romania.

Orange Telekom contact si deranjamente

  • Apeland numarul 300 din reteaua mobila Orange sau Orange Romania Communications (apel gratuit)
  • Apeland numarul 0374.300.300 din alte retele sau din roaming (apel cu tarif normal)
  • Apeland numarul 0711.001.930 din roaming (apel gratuit din orice retea din Uniunea Europeana; pentru apelurile catre Romania din tari non-UE, taxarea se va face conform tarifelor locale din tara respectiva)

Aplicatia My Orange

  • Verifici disponibilitatea si statusul serviciilor tale abonament sau PrePay.
  • Platesti factura online si urmaresti ratele restante Orange.
  • Consulta istoricul convorbirilor si detalii despre facturile emise.
  • Reincarci orice numar PrePay sau programezi reincarcarea automata.
  • Primesti notificari despre emiterea facturii sau oferte noi.
  • Modifici abonamentele Orange si gestionezi optiunile tale active.
  • Participi la campanii si concursuri cu premii interesante.

Cartela Prepay

Consumul cartela Prepay

Pentru a verifica consumul pe cartela ta PrePay Orange, poti utiliza aceasta optiune:

  • Apelare unui cod USSD: Comuta-te la ecranul de apel al telefonului si apeleaza *100# sau 1001#. Acest cod USSD va afisa informatii despre consumul de resurse disponibile pe cartela ta PrePay.

Incarcare cartela Prepay

  • Online: Poti incarca cartela PrePay direct de pe site-ul Orange, folosind cardul bancar. Intra pe pagina de reincarcare PrePay de pe site-ul Orange si urmeaza instructiunile pentru a completa plata.
  • Apeland un numar special: Foloseste functia de reincarcare prin telefon, apeland *100# sau 1003# si urmand instructiunile pentru a selecta optiunea de reincarcare si suma pe care doresti sa o incarci.
  • Direct de la un magazin Orange: Poti cumpara vouchere de reincarcare de la orice magazin Orange si apoi poti introduce codul de pe voucher in telefonul tau pentru a incarca creditul.
  • Prin intermediul aplicatiei My Orange: Daca ai instalata aplicatia My Orange pe telefonul tau, poti utiliza functia de reincarcare disponibila in aplicatie pentru a incarca creditul cartelei PrePay.

Orange TV

TV prin Cablu

  • Ai acces la o grila bogata de canale nationale si internationale disponibile prin intermediul tehnologiei de fibra optica.
  • Calitatea imaginii este excelenta, iar serviciul TV este stabil datorita celor mai noi tehnologii de acces.
  • Pretul incepe de la 42 lei/luna.

TV prin Satelit

  • Cu abonamentele de TV prin satelit, ai cea mai variata gama de canale TV nationale si internationale.
  • Daca ai un abonament de la Orange Romania Communications, poti viziona canale TV, filme si seriale in serviciul Orange TV Connect. Pentru a avea acces la continutul site-ului www.tvconnect.orange.ro si al aplicatiei Orange TV Connect, este nevoie sa iti creezi un cont pe www.fix.orange.ro.
  • Pretul incepe de la 42 lei/luna.

Intrebari frecvente despre Orange

Cum pot afla soldul meu curent de minute/GB de date/credit?

Poți afla soldul tău de minute, date și credit apelând *100# și urmând instrucțiunile afișate pe ecran. De asemenea, poți să te conectezi la contul tău online Orange și să verifici detaliile acolo.

Cum pot plăti factura mea?

Există mai multe modalități de plată a facturii tale Orange, printre care online prin contul tău Orange, prin intermediul aplicației mobile My Orange, prin telefon, la un magazin Orange sau prin transfer bancar. Detaliile exacte despre modalitățile de plată sunt disponibile pe site-ul Orange sau în secțiunea de ajutor a aplicației mobile My Orange.

Cum pot activa/dezactiva servicii suplimentare (ex: roaming, servicii de date suplimentare, apeluri internaționale etc.)?

Poți activa sau dezactiva servicii suplimentare precum roaming-ul, serviciile de date suplimentare sau apelurile internaționale apelând *100# sau contactând serviciul clienți Orange. De asemenea, poți să gestionezi aceste servicii prin intermediul contului tău online Orange sau al aplicației mobile My Orange.

Ce trebuie să fac dacă am o problemă cu rețeaua sau cu telefonul meu?

Dacă întâmpini probleme cu rețeaua sau telefonul tău, poți contacta serviciul clienți Orange la numarul 374.300.300 pentru asistență. Operatorii vor putea să ofere sfaturi și să încerce să rezolve problema sau să îți ofere indicații suplimentare pentru a remedia situația.

Share