Ghid Suport GLOVO: Telefon pentru Incidente si Reclamatii

Glovo, aplicatia de livrare rapida si comoda, a devenit un element indispensabil pentru multi utilizatori din Romania. Cu o gama larga de restaurante si magazine partenere, Glovo ofera acces la aproape orice produs sau mancare dorita, totul la doar cateva atingeri pe ecranul telefonului tau.

Date de contact Glovo

  • Telefon: 932266651

Contact prin Aplicatia Mobila Glovo

Principala metoda de a intra in legatura cu Glovo pentru asistenta este prin intermediul aplicatiei lor mobile. Aici poti solicita ajutor si poti raporta orice probleme intampinate in timpul procesului de comanda sau livrare. Pur si simplu acceseaza sectiunea de asistenta sau contact din meniul aplicatiei si urmeaza pasii indicati pentru a trimite un mesaj catre echipa Glovo.

Contact prin Website-ul Glovo

Daca preferi sa folosesti un computer sau un browser web pentru a intra in contact cu Glovo, poti accesa site-ul lor oficial, glovoapp.com. Aici, in partea de jos a paginii web, vei gasi optiunea de contact sau contactati-ne, unde poti completa un formular cu detaliile tale si problema intampinata. Echipa Glovo va reveni la tine cat mai curand posibil, de obicei prin e-mail, pentru a-ti oferi asistenta necesara.

Reclamatii si Sesizari Glovo

Daca ai avut o experienta neplacuta cu livrarea sau cu curierul Glovo, poti face o reclamatie direct din contul tau Glovo. Iata cum poti proceda:

Contact prin Aplicatie:

  • Acceseaza aplicatia Glovo.
  • Selecteaza comanda la care doresti sa faci o reclamatie.
  • Apasa pe butonul „Ajutor” sau „Contacteaza-ne”.
  • Alege optiunea „Reclamatii” si descrie problema cu cat mai multe detalii. Daca este posibil, ataseaza si fotografii sau videoclipuri pentru a sustine reclamatia.
  • Asteapta ca echipa de suport Glovo sa te contacteze in legatura cu problema.

Contact prin Website:

  • Deschide browser-ul de pe dispozitivul tau si intra pe site-ul oficial Glovo Romania.
  • Deruleaza pagina pana ajungi in partea de jos a acesteia.
  • Cauta optiunea „Contact” sau „Contacteaza-ne”.
  • Completeaza formularul de contact, inclusiv adresa ta de e-mail (cea pe care ai folosit-o pentru plasarea comenzilor).
  • Detaliaza problema sau intrebarea ta in campul corespunzator.
  • Apasa butonul „Trimite”. Glovo va primi mesajul tau si va reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Asistenta telefonica:

  • Poti suna la numarul de telefon special dedicat pentru Romania: 932266651.

Anulare comanda Glovo

Daca doresti sa anulezi o comanda plasata prin intermediul Glovo, este important sa tii cont de urmatoarele aspecte:

Politica de anulare a comenzilor:

  • Glovo are o politica de anulare a comenzilor care poate varia in functie de regiune si de circumstante.
  • In general, anularea comenzii inainte ca aceasta sa fie preluata de curier nu implica taxe sau penalizari. Totusi, este recomandat sa verifici termenii si conditiile specifice ale Glovo pentru a fi sigur.

Taxarea pentru anulare:

  • Daca comanda a fost deja preluata de un curier si doresti sa o anulezi, este posibil sa existe o taxa de anulare.
  • Aceasta taxa poate varia in functie de regiune si de politica locala a Glovo.
  • Inainte de a confirma anularea comenzii, vei fi informat cu privire la orice costuri suplimentare.

Cum sa anulezi o comanda:

  • Acceseaza aplicatia Glovo de pe dispozitivul tau.
  • Navigheaza la sectiunea „Comenzi” sau „Istoric comenzi”.
  • Gaseste comanda pe care doresti sa o anulezi.
  • Apasa pe comanda respectiva si cauta optiunea de „Anulare” sau „Returnare”.
  • Urmareste pasii pentru a finaliza anularea comenzii.

Produse lipsa sau comanda gresita

Daca ai primit o comanda incompleta sau gresita de la Glovo, exista cateva pasi pe care ii poti urma pentru a rezolva situatia:

  • Acceseaza profilul din aplicatie: Deschide aplicatia Glovo si mergi la profilul tau.
  • Cauta sectiunea “Ajutor”: Acolo vei gasi optiuni pentru a raporta probleme legate de comanda ta.
  • Detaliaza problema: Scrie o descriere clara a situatiei, mentionand produsele lipsa sau gresite din comanda.
  • Asteapta raspunsul: Echipa de asistenta Glovo va reveni cu o solutie in cel mai scurt timp posibil.

Timpul de livrare Glovo

Glovo este o platforma de livrare rapida fondata in Barcelona in 2015. Aceasta functioneaza ca o platforma de servicii la cerere, care cumpara, ridica si livreaza produse comandate prin intermediul aplicatiei mobile Glovo1. Iata cateva detalii despre timpul de livrare:

  • Timp Mediu de Livrare: Glovo promite sa livreze orice produs disponibil local “in cateva minute” (in medie 28 de minute).

Ce Poti Comanda:

  • Mancare: Poti comanda mancare de la restaurantele tale preferate sau explora noi restaurante din apropiere.
  • Cumparaturi: De la supermarketuri la magazine locale, poti gasi orice ai nevoie si sa-l comanzi prin Glovo.
  • Farmacie: Daca ai nevoie de medicamente sau alte produse farmaceutice, Glovo poate sa le livreze.

Promotii Glovo

Promotii Speciale si Oferte Ocazionale:

  • Glovo surprinde clientii cu promotii diverse, cum ar fi:
  • Reduceri in magazinele din jurul tau (de exemplu, -10% sau -20%).
  • Livrare cu reducere.
  • Coduri promotionale ocazionale de la partenerii Glovo.
  • Oferte speciale precum 1+1 la restaurante.

Invitarea Prietenilor:

  • Invita-ti prietenii sa foloseasca Glovo si vei fi recompensat.
  • Cand prietenul tau plaseaza prima comanda, vei primi si tu o reducere.
  • Cu cat inviti mai multi prieteni, cu atat vei obtine mai multe beneficii.

Intrebari frecvente despre Glovo

Cum Pot Anula o Comanda si Care Sunt Costurile Implicate?

Poti anula o comanda accesand sectiunea „Istoricul Comenzilor” din aplicatia Glovo si selectand comanda pe care doresti sa o anulezi. Este important sa tii cont de politica de anulare a comenzii, in functie de etapa in care se afla comanda ta:

  • Daca magazinul nu a procesat inca comanda, anularea poate fi gratuita.
  • Daca comanda a fost deja pregatita sau un curier a fost alocat, este posibil sa se aplice o taxa de anulare.
  • Asigura-te ca consulti politica de anulare a comenzii pentru informatii detaliate despre costurile implicate.

Ce Fac in Cazul in Care Comanda Mea Lipseste sau Contine Produse Gresite?

In cazul in care comanda ta lipseste de produse sau contine produse gresite, te rugam sa accesezi sectiunea „Istoricul Comenzilor” din aplicatia Glovo si sa raportezi problema. Echipa de asistenta va lua masuri imediate pentru a remedia situatia si a-ti oferi o solutie adecvata, care poate include restituirea sau reinlocuirea produselor lipsa sau gresite.

Care Este Timpul de Livrare Aproximativ pentru Comanda Mea?

Timpul de livrare aproximativ pentru comanda ta poate varia in functie de mai multi factori, cum ar fi distanta de la magazinul partener sau restaurant la adresa de livrare, volumul comenzii si traficul actual de pe drumurile din zona. In general, timpul de livrare este afisat in aplicatia Glovo inainte de finalizarea comenzii si poate varia intre 25 si 50 de minute, dar te rugam sa ai in vedere ca acesta este doar un estimat.

Cum Pot Contacta Asistenta pentru Probleme Tehnice sau Intrebari Generale?

Pentru orice probleme tehnice sau intrebari generale, poti contacta echipa de asistenta accesand sectiunea „Ajutor” sau „Asistenta” din aplicatia Glovo. Aici poti gasi raspunsuri la intrebarile frecvente sau poti trimite un mesaj direct catre echipa de suport pentru asistenta personalizata.

Share