In peisajul acestor servicii, TNT Curierat Romania se evidentiaza prin angajamentul sau fata de eficienta, calitate si satisfactia clientilor. In acest articol, vom explora mai in profunzime modul in care TNT Curierat Romania si-a consolidat reputatia si a devenit unul dintre actorii de frunte in domeniul curieratului pe piata locala cat si datele de contact ale firmei.
Contact asistenta clienti TNT
- Numarul de telefon: 021 303 4567
Email TNT
- Email: [email protected]
Adrese centre de asistenta TNT
TNT Romania are mai multe puncte de acces si centre de asistenta in diferite orase din tara. Daca doriti sa intrati in legatura cu ei, iata cateva optiuni:
- Apahida, Cluj: Centrul de asistenta se afla la adresa Str. Industriilor nr. 21, Apahida, 407035, judetul Cluj. Programul de lucru cu publicul este de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.
- Bradu, Arges: Puteti vizita centrul de asistenta de la Str. Tabacariei Nr. 7, Comuna Bradu, jud. Arges, 117140. Programul de lucru cu publicul este de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 12:00; 13:00 si 17:00.
- Iasi: In Iasi, centrul de asistenta se afla la Bd. Metalurgiei Nr. 4, Iasi, 700293. Programul de lucru cu publicul este de luni pana vineri, intre orele 09:30 si 11:30; 12:30 si 17:00.
Deranjamente si reclamatii TNT
- Asistenta clienti: Pentru intrebari sau asistenta, puteti apela la Asistenta Clienti la numarul de telefon: 021 303 4567 sau sa trimiteti un email la adresa: [email protected].
- Oficii FedEx in Romania: Daca preferati sa discutati fata in fata, puteti vizita unul dintre oficiile FedEx. Unul dintre acestea se afla in Apahida, la adresa: Str. Industriilor nr. 21, Apahida, 407035, judetul Cluj. Programul de lucru cu publicul este de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.
Servicii TNT
TNT Express ofera servicii de expediere door-to-door in peste 200 de tari, conectand persoane si companii din intreaga lume1. Iata cateva dintre optiunile disponibile:
- Servicii Express: Cu serviciul Express, puteti trimite colete in intreaga lume, cu livrare in urmatoarea zi lucratoare posibila. Acest serviciu include urmarire online si formalitati vamale standard.
- myTNT: Cu myTNT, puteti lansa expedieri de import sau export in cativa pasi simpli. Aplicatia este disponibila pe toate dispozitivele si va permite sa gestionati toate expedierile dintr-un singur loc.
- Track & Trace: Aplicatia Track & Trace va permite sa urmariti expedierile in timp real si este disponibila pentru iOS si Android.
Expediere colete TNT
Expediere internationala – acte necesare
- Factura comerciala: Acest document este utilizat pentru controlul importurilor si evaluarea taxelor. Trebuie sa fie completata in limba engleza si sa contina informatii precum numarul documentului de expediere si referintele de export (cum ar fi numarul comenzii sau numarul facturii).
- Foaia de parcurs (Bill of Lading): Este un document esential pentru transportul marfurilor pe uscat, pe apa sau aer. Contine detalii despre expediere si este folosit la vama.
- Asigurarea de transport marfuri/Certificatul de asigurare: Daca doriti sa asigurati marfurile expediate, veti avea nevoie de acest document.
- Etichete de transport/AWB-ul de transport: Acestea sunt necesare pentru urmarirea si procesarea expedierii. AWB-ul este un document de transport aerian.
- Scrisoarea de Transport CMR: Este utilizata pentru transportul rutier international si contine detalii despre marfuri si conditii de livrare.
Limitele de greutate pentru coletele expediate prin TNT pot varia in functie de serviciul ales. In general, acestea sunt:
- Express: Greutate maxima de 70 kg per colet.
- Economy: Greutate maxima de 500 kg per colet.
Expediere nationala
TNT ofera servicii de expediere atat la nivel national, cat si international. Indiferent daca este vorba despre un colet, un document sau un palet, TNT va livra bunurile la timp, acolo unde este necesar. Cu noua varianta imbunatatita a instrumentului nostru online de lansare a comenzilor – myTNT, nu a fost niciodata mai usor sa trimiteti o comanda de transport1. Iata cateva optiuni disponibile:
- Express: Pentru viteza, alegeti serviciile Express.
- Economy: Daca bugetul este prioritar, puteti opta pentru serviciile Economy.
Aplicatia myTNT
myTNT este platforma online a TNT care va permite sa lansati si sa gestionati expedierile. Cu ajutorul myTNT, puteti:
- Obtine tarife si sa lansati comenzi de expediere.
- Urmari starea expedierilor cu Track & Trace.
- Gasi informatii despre timpul de tranzit pentru fiecare tara sau teritoriu.
Track & Trace TNT
Beneficiile serviciului Track & Trace oferit de TNT sunt multiple:
- Vizibilitate in timp real: Poti urmari starea expedierii tale in timp real, astfel incat sa stii exact unde se afla coletul tau in orice moment.
- Notificari personalizate: Prin intermediul serviciului Track & Trace, poti seta notificari pentru a fi alertat atunci cand coletul tau ajunge la anumite puncte cheie (de exemplu, cand este livrat sau cand se intampina intarzieri).
- Istoric detaliat: Serviciul ofera un istoric detaliat al tuturor evenimentelor legate de expedierea ta, inclusiv data si ora la care s-au produs.
- Usurinta in gestionarea expedierilor multiple: Daca ai mai multe colete in tranzit, Track & Trace iti permite sa le urmaresti pe toate in acelasi loc, fara a fi nevoie sa cauti individual fiecare numar de expediere.
- Transparenta si siguranta: Prin urmarirea expedierii tale, poti avea incredere ca coletul tau este in siguranta si ca va ajunge la destinatie.
Tarife aditionale TNT
- Expedieri nesuperpozabile: 705 RON/ expediere internationala; 212 RON/ expediere nationala1000 RON/expediere internationala; 300 RON/expediere nationala
Bunuri periculoase:
- Gheata carbonica: 50 RON/expediere, 62 RON/expediere
Zona indepartata:
- Livrare in afara retelei noastre: 2 RON/kg (min. 105 RON, max. 560 RON), 2.25 RON/kg (min. 110 RON, max. 560 RON)
- Document de transport non-electronic: 25 RON/expediere, 40 RON/expediere
Ambalarea coletelor TNT
Plic din carton
- doc 1
- Pentru documente in format letter. Cerat, pentru a proteja continutul de umezeala
- 313 x 243
Plic din carton
- doc 2
- Pentru documente in format A4. Cerat, pentru a proteja continutul de umezeala
- 339 x 302
Cutie din carton
- doc 23
- Pentru documente grele
- 317 x 260 x 37
Plic din plastic
- bag 1
- Pentru documente in format A4 si obiecte plate mici, care nu depasesc 50mm grosime si greutate de maxim 2kg.
- Extern: 400 x 300
- Intern: 395 x 290
Plic din plastic
- bag 2
- Pentru documente in format A3 si obiecte plate mici, care nu depasesc 50mm grosime si greutate de maxim 4kg
- Extern: 475 x 380
- Intern: 470 x 370
Cutie din carton
- box 1
- Pentru documente sau produse cu greutatea de pana la 2kg
- 360 x 300 x 90
Cutie din carton
- box 2
- Pentru documente sau produse cu greutatea de pana la 5kg
- 330 x 290 x 120
Cutie din carton
- box 3
- Pentru documente sau produse cu greutatea de pana la 8kg
- 360 x 330 x 220
Cutie din carton
- box 4
- Pentru documente sau produse cu greutatea de pana la 12kg
- 420 x 255 x 340
Ambalaj pentru sticle
- bottle 1
- Ideal pentru o sticla. Protectie interioara inclusa in cutia de carton
- 328 x 102 x 102
Ambalaj pentru sticle
- bottle 2
- Ideal pentru doua sticle. Protectie interioara inclusa in cutia de carton
- 328 x 204 x 102
Ambalaj pentru sticle
- bottle 3
- Ideal pentru trei sticle. Protectie interioara inclusa in cutia de carton.
- 345 x 306 x 102
Intrebari frecvente despre TNT
Care sunt serviciile oferite de TNT Curierat Romania?
TNT Curierat Romania ofera o gama larga de servicii, incluzand livrare nationala si internationala, expediere rapida, servicii de logistica personalizate si solutii pentru afaceri, cum ar fi servicii de transport aerian si maritim, expedieri de marfuri periculoase, expedieri express si servicii de distributie.
Care este timpul de livrare estimat pentru expedierile nationale si internationale cu TNT?
Pentru livrarile nationale, timpul de livrare standard este in general de 1-2 zile lucratoare, iar pentru livrarile internationale, acesta poate varia intre 1 si 5 zile lucratoare, in functie de destinatie si de serviciul selectat.
Cum pot urmari expedierea mea cu TNT?
Puteti urmari expedierea dvs. folosind numarul de urmarire primit atunci cand ati plasat comanda. Introduceti acest numar pe site-ul TNT in sectiunea de urmarire a expedierii pentru a vizualiza starea si locatia coletului in timp real.
Care sunt optiunile de plata acceptate de TNT Curierat Romania?
TNT accepta diverse optiuni de plata, inclusiv plata online cu cardul de credit sau debit, plata la livrare (cash on delivery) pentru coletele care sunt livrate si acorduri comerciale pentru clientii cu volum mare de expedieri.
Pot programa o colectare a coletelor de la adresa mea?
Da, puteti programa o colectare a coletelor de la adresa dvs. folosind serviciul de colectare de la domiciliu oferit de TNT. Puteti programa colectarea online sau puteti contacta echipa locala TNT pentru a stabili o programare in functie de preferintele dvs.