Contact Telefon BRD: Asistenta Clienti Non-Stop

BRD Groupe Societe Generale, o banca romaneasca de prestigiu, isi pune la dispozitie clientilor o serie de modalitati de contact pentru a oferi suport si informatii despre serviciile bancare. Indiferent de necesitati, exista o varietate de canale prin care clientii pot lua legatura cu institutia bancara pentru a primi asistenta rapida si eficienta.

Numar de telefon serviciul clienti BRD

  • Telefon MYBRD: +40 21 302 6161
  • TelVerde BRD: 0800 803 803
  • Numarul 22622 (mesaje text)

Email si Fax BRD

Program BRD

  • Informatii comerciale: Luni – Vineri: 08:00 – 21:00; Sambata – Duminica: 08:00 – 20:00
  • Servicii de urgenta clienti: Disponibile non-stop

Sugestii si sesizari

  • Telefon: +4 021 302 6163 (apelabil din orice retea)
  • Telverde: 0800 802 208 (gratuit, disponibil doar in reteaua fixa Telekom Romania)
  • E-mail: [email protected]

Date contact pentru card pierdut BRD

  • Cardul pierdut pe teritoriul Romaniei: anunta-ne imediat, apeland de urgenta numerele de telefon (021) 302.61.61, 0800.803.803, *BANCA(*22622), unde teleconsilierii nostri iti stau la dispozitie cu toate informatiile necesare pentru blocarea/inlocuirea cardului.
  • Ai pierdut cardul in strainatate: apeleaza-ne de urgenta la numarul de telefon +4021.302.61.61 sau contacteaza telefonic Centrele de asistenta MasterCard sau VISA.

Adresa BRD

BRD – Groupe Societe Generale, Directia Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod postal 011171, Bucuresti

Aplicatia YOU BRD

Aplicatia YOU BRD este o aplicatie de banking care iti ofera acces rapid, sigur si usor la conturile, cardurile, imprumuturile, economiile si investitiile tale1. Iata cateva dintre cele mai importante functionalitati ale acestei aplicatii:

  • Autentificare: Poti sa te autentifici in aplicatie folosind amprenta digitala sau recunoasterea faciala.
  • Transferuri: Poti efectua transferuri catre beneficiari nationali sau intre propriile tale conturi.
  • Curs valutar: Ai acces la informatii despre cursul valutar.
  • Istoric tranzactii: Poti verifica istoricul tranzactiilor efectuate.

Credite BRD

BRD ofera o varietate de credite pentru persoane fizice. Iata cateva dintre ele:

Creditul Expresso:

  • Acest credit de nevoi personale poate fi obtinut 100% online, fara a fi nevoie sa mergi la banca. Beneficiezi de dobanda fixa pe intreaga perioada si poti obtine pana la 130.000 de lei. 

Credite Imobiliare:

  • Habitat: Acest credit imobiliar ofera dobanzi fixe avantajoase pentru achizitionarea unei locuinte.

Noua Casa:

  • Un alt credit imobiliar cu dobanda fixa, special conceput pentru cumpararea unei case noi.

Credite Verzi:

  • Acestea sunt destinate produselor sustenabile, cum ar fi masinile electrice, ferestrele termopan, centralele termice si locuintele verzi.

Carduri si Conturi BRD

BRD ofera o gama variata de carduri si conturi special concepute pentru persoane fizice. Iata cateva dintre optiunile disponibile:

Carduri de Credit:

  • Cardul de Credit BRD: Acest card iti ofera posibilitatea de a face cumparaturi si plati in rate, cu dobanda fixa sau variabila. Poti alege carduri co-branded cu parteneri precum Mastercard sau Visa.
  • Cardul de Credit Expresso: Un card de credit de nevoi personale, cu posibilitatea de a-l obtine 100% online si cu dobanda fixa pe toata perioada de creditare.

Carduri de Debit:

  • Cardul Start Euro: Acesta este un pachet care include un cont curent in euro si un card de debit, precum si servicii de Internet Banking si Mobile Banking. Poti beneficia de acest pachet cu ZERO lei/luna.
  • Cardul Contactless: Un card de debit care iti permite sa faci plati rapide si sigure prin simpla apropiere de terminalul de plata.

Conturi Curente:

  • Contul Curent BRD: Un cont curent flexibil, cu acces la servicii de internet si mobile banking.
  • Contul Start Euro: Un cont curent in euro, potrivit pentru cei care au nevoie de tranzactii in aceasta moneda.

Limita retragere suma card BRD

Pentru retragerea de numerar de la bancomatele BRD, exista limite in ceea ce priveste valoarea sumelor pe care le poti retrage. Iata care sunt limitele de utilizare pentru cardurile standard emise de BRD:

Carduri in lei:

  • Pentru cardurile emise pe conturi in lei, limitele de retragere sunt, de obicei, urmatoarele:
  • Limita zilnica: Poti retrage o suma de bani de pana la 2.000 RON pe zi.
  • Limita lunara: Suma totala pe care o poti retrage intr-o luna este de 10.000 RON.

Carduri in valuta:

  • Daca ai un card in valuta (de exemplu, EUR sau USD), limitele pot varia in functie de valuta si tipul cardului.
  • Pentru retrageri in valuta, poti consulta ghidul de tarife si comisioane de pe site-ul oficial al BRD.

Situatii speciale:

  • Daca doresti sa retragi o suma care depaseste limita de utilizare a cardului, ai posibilitatea de a efectua retragerea la ghiseul oricarei agentii/sucursale BRD, realizand o programare cu 24 de ore in avans. Aceasta este valabila in cazul in care suma dorita depaseste 2.000 EUR / 500 USD / 10.000 RON.

Pensii BRD

Pensia Administrata Privat (Pilonul 2):

  • BRD administreaza Fondul de Pensii Administrat Privat BRD, care face parte din Pilonul 2 al sistemului de pensii din Romania.
  • Acest fond este destinat persoanelor care doresc sa-si gestioneze investitiile pentru pensie intr-un mod privat si personalizat. Poti afla mai multe detalii pe site-ul oficial al BRD Pensii.

Pensia Facultativa (Pilonul 3):

  • Fondul de Pensii Facultative BRD MEDIO este administrat de BRD Pensii si se adreseaza celor care doresc un plasament al investitiei cu un grad de risc mediu.
  • Acest fond pune accent pe siguranta capitalului si ofera o crestere semnificativa a investitiei pe termen lung. Detalii suplimentare sunt disponibile pe site-ul BRD Pensii.

Cum sa aderi la aceste fonduri?

  • Pentru a afla cum poti adera la Fondul de Pensii Administrat Privat BRD sau la Fondul de Pensii Facultative BRD MEDIO, poti trimite un e-mail la adresa: [email protected].

Intrebari frecvente despre BRD

Cum pot sa deschid un cont bancar la BRD si care sunt documentele necesare?

  • Actul de identitate (buletin, carte de identitate sau pasaport).
  • Adeverinta de venit (in functie de nivelul veniturilor tale brut).

Ce este tokenul?

Tokenul este o metoda de autentificare utilizata pentru accesul la serviciile online ale BRD

La ce trebuie sa ma uit cu atentie pentru a alege oferta de creditare potrivita?

Daca te confrunti cu oferte identice in ceea ce priveste suma creditului si perioada, poti sa le compari atat pe baza DAE (dobanzii anuale efective, care include toate costurile legate de credit), cat si pe baza sumei totale de plata (suma totala a tuturor obligatiilor de plata legate de credit).

In situatia in care compari oferte diferite in ceea ce priveste valoarea creditului, ar trebui sa te concentrezi exclusiv pe DAE pentru a determina care banca ofera cea mai buna optiune.

Cat dureaza un tranfer bancar?

  • Transferuri nationale in lei: Daca transferi bani catre un alt cont bancar din Romania, procesarea se face in aceeasi zi daca ordinul de plata este depus pana la ora 12:00. In caz contrar, transferul se va efectua in termen de o zi lucratoare.
  • Transferuri internationale: Pentru transferurile catre o banca din strainatate, dintr-o tara care apartine zonei unice de plati in euro (SEPA*), procesarea se face in aceeasi zi daca ordinul de plata este depus pana la ora 12:00. In cazul transferurilor non-SEPA, durata de procesare poate ajunge pana la 3 zile.
Share